http://www.christopherostlund.se

Marknadsföring

Att lyckas med att skapa tidningar är en kombination av flera olika delar anser Christopher Östlund.

Grundidé / Varumärket / Redaktionen / Skrivna ordet / Kreativiteten / Formen / Fotografi / Annonserna / Marknadsföringen / Lösnummerförsäljningen / Prenumeranter / Finansieringen

Inte så lite att hålla kolla på. Lägg där till arbetet med att styra ett företag med en mängd anställda med konstnärliga ambitioner. Ungefär som att ha ett företag med bara konstnärer och författare. Inte enkelt säger Christopher Östlund, men förbaskat kul!

För att lyckas behövs bra marknadsföring, är något Christopher Östlund är mycket delaktig i:

utomhus reklam
radio reklam: Lyssna
tv-reklam: Plaza Magazine tv reklam på CNN 112 länder.  / Plaza Kvinna
Plaza Kvinna Fashion TV
flygplatsreklam
butiksreklam

http://www.christopherostlund.se/christopher-östlund-plaza